Új a cikk marketing? Kezdje itt!
A bérleti díj kifizetéséhez és a számlák időben történő kezeléséhez szükséges pénzügyi eszközök megléte sokunk számára természetes, egészen addig, amíg el nem maradunk. Aztán rájövünk, milyen nehéz is ez. Ha Ön is egyike annak a sok millió embernek, akiknek szükségük van jövedelmük kiegészítésére, akkor egy termék online terjesztése cikkmarketing segítségével talán pont Önnek való. Ha igen, akkor el kell olvasnia ezt a cikket.
Miről akarnak tanulni a vásárlók? Ne féljen attól, hogy itt-ott megváltoztatja őket, vagy különböző hirdetéseket, illetve eltérő tájolású, színű vagy szövegű változatokat használsz. Időbe telik megtalálni, hogy mi a legmegfelelőbb, de megéri.
Ahhoz, hogy meggyőzze az embereket arról, hogy szükségük van a termékre, tartalmat kell építenie köré. Foglalkozzon egy olyan problémával, amelyet a termék megvásárlásával meg lehet oldani. Ne egyszerűen csak önmagában mutassa be a terméket, hanem teremtsen körülötte olyan kontextust, hogy úgy tűnjön, mintha a terméket a kontextus részeként említené, ahelyett, hogy a termék köré építené az érvelését.
Indítson blogot. A blogolás hatékony eszköz lehet arra, hogy felhívja a figyelmet a weboldalára - különösen, ha van valami érdemleges mondanivalója. Indítson blogot, és hagyjon viszonossági linkeket a webhelye főoldalán. Ezzel semmit sem veszíthet, és potenciálisan sokat nyerhet.
Állítson össze cikkeket e-könyvvé. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy újra felhasználja és újra csomagolja a már elvégzett munkáját. Miután közzétett néhány cikket, vegye a legnépszerűbbeket, és csomagolja össze őket egy e-könyvvé, amelyet elajándékozhat vagy egy csinos kis haszonnal eladhat.
Használjon SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha azok az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek rá, nagyobb valószínűséggel veszik meg azt, amit elad. Ne vigye azonban túlzásba. Ha kulcsszavakkal tömi tele a cikket, az emberek számára természetellenesen fog olvasni, a keresőmotorok pókjai pedig potenciális spamként fogják büntetni.
A cikkmarketing szempontjából óriási előnyt jelenthet, ha hasznos és kapcsolódó linkeket adsz hozzá más cikkeihez. A linkek hozzáadása mögött az az előny rejlik, hogy segít a keresési rangsorban, és az olvasók egyre több és több cikkre jutnak el.
Alkalmazzon RSS feedet a cikkmarketing stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-feed a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja az előfizetőkhöz, amint Ön közzéteszi azt. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor lemondhatnak róla.
Soha ne tagadja meg senkitől a cikkek újra felhasználásának lehetőségét! Minden cikkmarketing-stratégia lényege, hogy a cikkek segítségével növelje a webhelye forgalmát. Azok az emberek, akik újra közzé akarják tenni a cikkeit, felajánlják, hogy segítenek Önnek! Mindaddig, amíg a cikkek megtartják a webhelyére visszavezető linkeket, egyáltalán nem baj, ha ilyen módon kölcsönadja ki cikkeit.
A cikkmarketing meglehetősen jövedelmező lehet, és állandó bevételi forrást biztosíthat Önnek. Sőt, ha helyesen követi ezeket a tippeket, és bővíti online jelenlétét, akkor akár főállásban is elkezdhet online dolgozni. Ne reménykedjen; csak tartsa fenn az erőfeszítéseit, és nézze meg, mi történik.
Utolsó kommentek