Gyakorlati irányelvek a közösségi média marketing stratégiáihoz

A közösségi média oldalakat korábban főként személyes tárgyak, például a családról készült fotók megosztására használták. Ma azonban a közösségi hálózatok az egyik legértékesebb erőforrássá válnak a márkák és a vállalkozások számára. A következő bekezdésekben tippeket talál, amelyek a legtöbbet hozzák ki a közösségi média marketingből.

Ha maximalizálni szeretné a közösségi média erőfeszítéseit, győződjön meg arról, hogy ezek mind összekapcsolódnak linkeken keresztül. Például tegyen linkeket a blogjára a Twitter, Youtube és Facebook oldalakra. Győződjön meg arról, hogy Twitter-profilja tartalmazza a Facebook-profil és a blog URL-jét. Ha linkeket hoz létre az összes különböző közösségi médiaprofil között, akkor megnő a forgalom.

A közösségi média marketing segítségével irányíthatja az embereket a webhelyére. A közösségi média korlátozott ahhoz képest, amit egy weboldal kínál. Például nem árulhat közvetlenül terméket az oldaláról a közösségi médiában, de egy webhelyről. Ez közvetlen értékesítéshez vezethet a közösségi média marketing használatával.

A közösségi média marketing során elkerülendő egyik hüvelykujjszabály, hogy ne bosszantsa ügyfeleit. Néhány marketinges ezt úgy teszi meg, hogy folyamatosan olyan üzeneteket küld ügyfeleinek, amelyekre valóban nincs szükségük vagy akarnak. Ez bosszanthatja olvasóit, és arra késztetheti őket, hogy ne akarják meglátogatni az Ön webhelyét, különösen, ha mindig üzenetekkel bombázzák őket!

Készítsen minőségi tartalmat a közösségi médiára. Ha csak véletlenül dobál szavakat, reklámokat vagy bármilyen hétköznapi töredéket az ügyfeleire, akkor az idejét vesztegeti, és elveszíti üzletét. A közösségi tartalom felajánlásaiért ugyanúgy aggódjon, mint az üzleti webhely tartalmáért.

Annak érdekében, hogy ügyfelei könnyebben el tudjanak terjeszteni a tartalmát, győződjön meg arról, hogy a blogbejegyzések megfelelő gombokkal rendelkeznek a könnyebb megosztáshoz. Hozzáadhatja a Facebook Tetszik és Megosztás gombokat, valamint a Linked share képességet és az Újraküldés gombot a Twitter felhasználók számára. Ha olyan vonzó tartalom van, amely a rendszeres követőinek tetszik, el fogják terjeszteni az interneten, remélhetőleg további követőket vonzva magához.

Sikeresebb leszel, ha új és érdekes tartalommal tudsz előállni. Az emberek megosztanak valamit, ami szerintük megéri az idejüket, vagy kellemes reakciót vált ki. Tekintse meg a sikeres kampányokat, és azonosítsa azt a tartalomtípust, amelyet az emberek megosztani szeretnének barátaikkal a közösségi hálózatokon.

Állítson be egy Twitter -fiókot, amely automatikusan elküldi minden blogfrissítését. A frissítési kampány részeként értékes tartalmat is hozzáadhat más minőségi webhelyről. Segíteni fog bloggertársain, valamint boldog olvasókat szerez az informatív tartalomtól.

Gyakran frissítse Twitter állapotát, hogy üzenete ne vesszen el. Gyakran frissítse tweetjeit. A rövid bejegyzések értékesek, mivel átadják a szükséges információkat, anélkül, hogy időt szánnának az olvasókra.

A legfontosabb tweetjeit automatikusan automatikusan közzéteheti. Ha új terméket dob ​​piacra, vagy valami fontosat csinál, írjon egy rövid üzenetet, és jelenítse meg követőinek hírcsatornáiban néhány óránként vagy legalább minden nap. Ne feltételezzük, hogy a Twitter felhasználói mindent átolvasnak a hírcsatornájukban.

Ha azt tervezi, hogy belekezd a közösségi média stratégiákba, akkor fontos, hogy felkészüljön az esetlegesen felmerülő negatív hatások kezelésére. Lehet, hogy az ügyfelek szeretik a termékeit, de ennek a szerelemnek megvannak a határai; néhány ember nem biztos, hogy olyan boldog. A negatív hozzászólások kiragadása vagy figyelmen kívül hagyása helyett tegyen meg mindent annak érdekében, hogy boldogtalan ügyfeleket váltson boldogtalan ügyfelekké.

Felejtsd el, mit tudsz a közösségi médiáról. Ez nem csak az ismétlődő játékokhoz és a gyors frissítésekhez szól. Ez egy olyan hely, ahol vadonatúj közönséget vonzhat. Ha időt szánt ennek a darabnak az elolvasására, most már tudja, hogyan használja ki a közösségi médiát a lehető legteljesebb mértékben. Miért nem léptél még be kedvenc közösségi oldaladra, és nem kezdtél körülnézni?