Tippek hírnevének jobb kezeléséhez
A jó hírnév elengedhetetlen az üzleti sikerhez. Tudnia kell a jó hírnév kezeléséről és arról, hogyan lehet megfordítani minden negatív helyzetet. Ezek a javaslatok biztosan segítenek növelni vállalkozásának hírnevét.
Ha webhelye nem rangsorolódik az internetes keresés első oldalán, akkor ideje lenne befektetnie egy olyan cégbe, amely a keresőmotorok optimalizálására szakosodott. Ez a vállalat az Ön weboldalának minden egyes oldalát elolvassa, és kulcsszavakat épít be a SEO SEO gyakorlatának legújabb felhasználásával.
Figyeld, amit mondasz. Ez vonatkozik mind az online, mind az offline interakciókra. Kerülje el az illegális tevékenységről folytatott megbeszéléseket vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is el akarja kerülni, hogy önmagát és vállalkozását kifejezett vagy nem megfelelő képekhez kössék. Próbáljon kerülni minden olyan negatív dolgot vagy mondást, ami egy híradóban lesz. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zászlóknak tekinthetik.
Ha magán promóciót vagy akciót tart, ne tegye közzé. Különösen, ha elégedetlen vásárlónak kellett volna megfelelnie. Nem szeretné, ha olyan panaszok érkeznének, amelyek csak ingyenes termékeket vagy szolgáltatásokat próbálnak beszerezni.
A vállalat negatív online tartalmának ellensúlyozásához vegye fel a kapcsolatot az alkotójával. Ha bármikor van negatív tartalom, amikor keresést végez a vállalatán, próbálja meg a lehető leghamarabb kapcsolatba lépni az ellenőr, blogger vagy bárki mással. Kérdezd meg tőlük, tehet-e valamit, hogy megváltoztassa a negatív hangulatukat pozitívra. Ha nem hajlandók erre, írjon egy megjegyzést (ha lehetséges) a történet oldalán.
Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legvalóságosabbnak tűnjön. Ha megpróbál túl korporatívnak vagy túl alkalmi hangzásúnak lenni, csak nagy hamisnak találhatja magát. A legjobb olyan középutat találni, amely lehetővé teszi a természetesebb cselekvést.
A közösségi média barátja vagy ellensége lehet vállalkozásának. Meg kell tanulnod, hogyan használd az előnyödre. Készítsen saját oldalakat olyan webhelyeken, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon az ügyfelek aggodalmaival, és tegyen meg mindent annak érdekében, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznot fog hozni vállalkozásának.
Az ügyfelek interakciója növekszik, ahogy a vállalat növekszik. Ez sokkal több panaszhoz vezet. Nem csak azt, hogy tudnia kell, hogyan kezelje azt a legmegfelelőbb módon, amely minden érintett fél számára elfogadható.
Dolgoznia kell azon, hogy üzleti elvárásainak megfeleljen. Ez magában foglalja az integritást; neked kell elkövetned az esetleges hibákat. Az átláthatóság üzleti szempontból kulcsfontosságú a megfelelő hírnév kialakításában.
Hogy növelje üzleti hírnevét az ügyfelek körében, adjon nekik esélyt arra, hogy jobban megismerjék cégét. Kapcsolatba lépni velük többet a közösségi hálózatokon. Amikor az emberek látják, hogy a céged nem csak egy arctalan vállalati egység, akkor jobban fogadnak téged, és üzleti hírneved javulni fog.
Üzleti hírnevének nyomon követése érdekében szemmel kell tartania, hogy mit mondanak az emberek és hol mondják. Ismerje meg azokat a webhelyeket, amelyeket az ügyfelek általában vélemények és megjegyzések közzétételére használnak az iparág vállalkozásaira vonatkozóan. Figyelje a vállalatával kapcsolatos pozitív és negatív megjegyzéseket, és gyorsan válaszoljon.
Ne felejtse el elolvasni az összes vállalat rossz véleményét, amelyek közvetlenül versenyeznek Önnel. Ez jó ötletet ad azokról a dolgokról, amelyeket el kellett kerülni, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Bár semmi sem felel meg minden vásárlónak, ez mindenképpen segít megtalálni a boldog közeget.
A jó hírnév fontosságát nem lehet eléggé kijelenteni. A vállalkozásoknak nagy hírnévre van szükségük, és a sikerhez elengedhetetlen a hírnév kezelésének ismerete. Ezek a tippek biztosítják, hogy üzleti hírneve tiszta legyen.
Utolsó kommentek