Reputációkezelés: Reputáció: Mit kell tudni róla
Egy vállalkozás sikere a hírnevén múlik. Ha a hírnév erős, a vállalkozás szinte bármire képes. Védje meg hírnevét az élete árán is. Használja ki ezt a betekintést, és végezzen jobb munkát saját üzleti hírnevének kezelésében.
Online jelenlétének növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek az üzleti jelenlét kiépítésében online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen posztolnia kell státuszokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi médiaoldalon keresztül, használjon kulcsszavakat, és olyan információkat adjon olvasóinak, amelyekre valóban szükségük van.
Ahhoz, hogy jobban odafigyeljen üzleti hírnevére, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy naponta érkező e-mail, amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az Ön üzleti honlapját a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.
Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszol. Azzal, hogy higgadt marad, és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni az interneten, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.
Soha ne vitatkozzon nyilvánosan közönségének egy tagjával. Ez egy remek módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy Ön nem foglalkozik az igényeikkel. Amikor egy vállalkozás és egy magánszemély között nyilvános nézeteltérés van, általában a vállalatot állítják be rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.
Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Ne engedje meg magának, hogy felhúzzon valakit, akinek nyilvánosan problémája van Önnel. A legjobb módja ennek kezelésére az, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki keres, hogy hajlandó extra mérföldet tenni azért, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.
Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Ez általában a hírneve kezdetét jelenti. Az emberek jobban megbíznak Önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatot ápol az ügyfélkörével. A boldog ügyfelek általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy mindannyian boldogok legyenek.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékoztatás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív híreket csírájában elfojtja. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Ahogy a cikk már korábban is mondta, nem lehet nagyszerű vállalkozása nagyszerű hírnév nélkül. A hírneve határozza meg, hogy a jövőben mennyire jól megy a vállalkozásának. A hírnevének kezelése alapvető fontosságú. Használja továbbra is ezeket a tanácsokat, hogy vállalkozása még sok éven át virágozzon.
üvegkorlát, fali kapaszkodó, beton ragasztó, rozsfa,emtes korlát, rozsdamentes zártszerevény, korlát elemek
Utolsó kommentek