Létfontosságú stratégiák a cikk marketingjének javításához

Ha úgy döntött, hogy kipróbálja magát a cikkmarketingben, de nem tudja, miről írjon, ne aggódjon! Ez a cikk olyan tippeket gyűjt össze, amelyek segítenek az indulásban. Olvasson tovább, és számos egyszerű és hatékony technikát talál, amelyeket a bevált szerzők inspirálnak és motiválnak, valamint tippeket a megfelelő témák leállításához.

Írjon érdekes leíró címkéket. Minél érdekesebbek ezek, annál valószínűbb, hogy vonzza az olvasókat. Ezek az apró leíró jelzők jelennek meg, amikor valaki rákeres a keresőmotorra, így minél rövidebb szavakkal lehet leíróbb, annál jobb.

Annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat érjen el a blogján, használja ki jól a címkefelhőt. Feltétlenül címkézzen minden bejegyzést releváns és népszerű kulcsszavakkal, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebben navigálhat a blogjában, annál nagyobb forgalmat fog elérni.

Légy kedves és barátságos mindenben, amit teszel. Cikke során mindig engedje, hogy személyisége ragyogjon, de ne felejtse el ezt megtenni más kommunikációs formákban is. Mindig ugyanazt a stílust kell használnia a cikkekhez, blogleírásokhoz, megjegyzésekhez, e -mailekhez és minden máshoz, amely más személyt érint.

Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikkkönyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerje meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeit, valamint azok feltételeit. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és egy, a Buzzle nem fogad el olyan cikket, amelyet az interneten bárhol máshol publikáltak, mielőtt közzétették volna.

Miután megírta cikkét, fontos, hogy figyelmét a cikk népszerűsítésére összpontosítsa, különben mindent megtett a semmiért. Cikkét népszerűsítheti a Twitteren, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. Továbbá, mondd el a barátaidnak a barátaidnak.

A legsikeresebb cikk -marketingesek kifejezett hangot alakítottak ki írásaikban és cikkeikben. A jól megírt cikkek segítenek forgalmat generálni és üzletet kérni. A legjobb cikkírók lehetővé teszik, hogy karaktereik és érzelmeik tükröződjenek darabjaikban, ami nagyobb valószínűséggel vonzza az embereket magához.

Nagyszerű tipp, ha sok tartalmat írsz, az az, hogy először írd le az egészet, és menj el, ahelyett, hogy közben írnál és szerkesztenél. Írja meg tartalmát, hagyja, hogy egy -két napig lógjon anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza, és gondosan szerkessze azt. Így valószínűleg nem hagyja ki a nyilvánvaló hibákat.

A tartalmat illessze be a résébe. Ha egy látogató rákattint egy linkre, és tippeket keres a cikkmarketing jobb alkalmazására vonatkozóan, nagyon ideges lesz, ha ez a link a termékeiket eladni próbáló vállalkozás másik üzleti oldalára vezeti őket. Ha ez megtörténik, elveszíti látogatóját. Ez azt is eredményezi, hogy a keresőmotorok alacsonyabb rangot kapnak.

Ha egy cikk a lehető legjobb marketinget nyújtja, néha a cikk helyéhez kapcsolódik. Ha megtalálja a legjobb publikációt a cikk közzétételéhez, nagy hatással lehet arra, hogy ki fogja megtekinteni a cikket. A jó döntések nagyszerű eredményekhez vezethetnek a cikkek marketingjében.

Látható, hogy bizonyos fokú munka folyik a cikkek marketingjében, de a kifizetések potenciálisan nagyon nagyok. Tehát folyasd kreatív gyümölcsleveidet, és kezdj el írni. Most, hogy ismeri a legjobb módszereket a megfelelő témák megtalálására, maradjon motivált és végezzen megfelelő kutatást. Sikeresen írhat nagyszerű, eredeti cikkeket, amelyek forgalmat irányítanak webhelyére.